saycheesetm.ro TERMENI ȘI CONDIȚII ALE SITE-ULUI WEB
I Dispoziții generale
- Prezentul Regulament intră în vigoare la data de 1 iunie 2025 și stabilește drepturile și obligațiile reciproce ale Entității partenere, Clientului, Utilizatorului și Procesorului. În special, Regulamentul stabilește modul de utilizare a magazinului online gestionat de Entitatea parteneră, inclusiv regulile de plasare și executare a comenzilor pentru produsele și serviciile oferite de Entitatea parteneră.
- Regulamentul a fost elaborat în special pe baza legii privind drepturile consumatorilor, legii privind prestarea serviciilor pe cale electronică, precum și pe baza Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare „GDPR”), ținând seama de dispozițiile legale în vigoare în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
- Contactul cu partenerul este posibil la adresa de e-mail: Caius.tarina@icloud.com și numărul de telefon: +40723909271 în timpul programului de lucru al Entității partenere specificat pe site-ul web. Magazinul online este gestionat și administrat de Entitatea parteneră (inclusiv în ceea ce privește datele cu caracter personal).
- Prezentul Regulament este disponibil gratuit înainte de plasarea comenzii în magazinul online gestionat de Entitatea parteneră, într-o formă care permite stocarea și reproducerea acestuia în cursul normal al activității.
- Magazinul online gestionat de Entitatea parteneră este destinat persoanelor majore cu capacitate juridică deplină.
- Vânzarea prin intermediul Shopului online se realizează pe teritoriul Poloniei.
- Informațiile conținute și afișate de Sistemul Informatic nu constituie o ofertă. Cumpărătorul/Utilizatorul, prin plasarea unei comenzi prin intermediul Sistemului Informatic, face o ofertă de cumpărare a unui anumit produs în condițiile specificate în descrierea produsului.
- Este interzisă utilizarea Sistemului Informatic de către Utilizator și Client într-un mod care contravine legii, bunelor moravuri sau care încalcă interesele legitime ale Entității partenere sau ale Procesorului. În special, Clientul și Utilizatorul nu vor întreprinde acțiuni care ar putea expune Entitatea parteneră și Procesorul la orice prejudiciu material sau de imagine.
- Utilizatorul și Clientul nu au dreptul să introducă în Sistemul informatic conținut ilegal.
- În momentul plasării Comenzii, Utilizatorul devine Client.
- Clientul declară că datele furnizate în formularul de Comandă, în special adresa și adresa de e-mail, sunt corecte, complete și conforme. În cazul furnizării de date false sau care nu aparțin Clientului, Entitatea parteneră poate notifica acest fapt Procesorului, care poate șterge imediat Comanda Clientului și, independent de acțiunile Entității partenere, are dreptul de a notifica autoritățile statale competente.
- Entitatea parteneră și Procesorul nu sunt responsabile pentru veridicitatea și legalitatea acțiunilor și datelor utilizate și puse la dispoziție de Utilizatori și Clienți. În special, Entitatea parteneră și Procesorul nu sunt responsabile pentru actualitatea sau ilegalitatea și consecințele utilizării datelor furnizate de Utilizatori și Clienți, cu condiția ca Entitatea parteneră și Procesorul să nu fi avut cunoștință despre caracterul ilegal al utilizării datelor Clientului. Nici Entitatea parteneră, nici Procesorul nu verifică și nu examinează autenticitatea datelor utilizate și puse la dispoziție de Utilizatori și Clienți.
- Entitatea parteneră, Utilizatorul, Clientul și Procesorul se angajează să respecte toate prevederile Regulamentului. Exprimarea consimțământului pentru respectarea prezentului Regulament este echivalentă cu acceptarea integrală a condițiilor Regulamentului, fără necesitatea întocmirii unui contract separat.
- Entitatea parteneră desfășoară activități de vânzare cu amănuntul prin intermediul internetului. Comenzile sunt acceptate prin intermediul site-ului web, precum și prin telefon și e-mail. Plasarea unei comenzi prin telefon sau e-mail constituie acceptarea prezentului Regulament.
- Utilizarea magazinului online este posibilă cu condiția ca sistemul informatic al Cumpărătorului/Utilizatorului să îndeplinească cerințele tehnice specificate în prezentul Regulament.
- Entitatea parteneră declară că nu poate garanta că opiniile despre bunuri sau servicii publicate pe site-ul magazinului online provin exclusiv de la Consumatori care au achiziționat efectiv bunurile sau au utilizat serviciile.
- Entitatea parteneră declară că nu utilizează un algoritm care ajustează prețurile pe baza unei luări automate a deciziilor.
II DEFINIȚII
- Părțile contractuale ale contractelor de prestare de servicii electronice sunt: Entitatea parteneră și Clientul care execută comanda.
- Entitate parteneră - LA UZINA FOOD STORY SRL, Str. Uzinei, Nr. 13, SAD 1, CAM 2, Jud. Timis, 300314 Timisoara, RO, număr ID fiscal (NIP): 45577557, care este un operator economic. În numele și pe contul Entității partenere acționează Procesatorul sub forma Restaumatic S.R.L. cu sediul social Municipiul Oradea, Str. Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, Nr. 32, Județul Bihor, număr de identificare fiscală (CUI): 42353377, care este împuternicit să primească declarații de voință, să accepte prestații și să încheie contracte în numele și pe contul Entității partenere în cadrul serviciului Sistemului informatic pentru gestionarea comenzilor gastronomice care operează sub denumirea Skubacz.pl și/sau Restaumatic.com.
- Client - persoană fizică (inclusiv Consumatorul) care a împlinit vârsta de 18 ani și are capacitate deplină de exercițiu, sau persoană juridică sau unitate organizată cu capacitate de exercițiu. Clientul poate fi o persoană fizică care a împlinit vârsta de 13 ani, dar nu a împlinit vârsta de 18 ani, în măsura în care poate dobândi drepturi și contracta obligații în conformitate cu prevederile legii generale, adică în chestiuni minore ale vieții cotidiene, care plasează o comandă prin intermediul site-ului web al Entității partenere.
- Consumator - persoana fizică care efectuează o tranzacție juridică care nu este direct legată de activitatea sa comercială sau profesională.
- Antreprenor – Clientul care nu este Consumator.
- Utilizator - persoană fizică cu cel puțin capacitate juridică limitată, persoană juridică sau entitate cu capacitate juridică care utilizează Sistemul Informatic.
- Procesor - Restaumatic S.R.L. cu sediul social Municipiul Oradea, Str. Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, Nr. 32, Județul Bihor, număr de identificare fiscală (CUI): 42353377, care este, în același timp, furnizorul Sistemului Informatic care operează sub denumirea Skubacz.pl și/sau Restaumatic.com, acționând în numele și în interesul exclusiv al Entității partenere.
- Sistem informatic - este software-ul utilizat de către Entitatea parteneră prin intermediul căruia Clientul poate comanda produsele și serviciile oferite de Entitatea parteneră sub denumirea Skubacz.pl și/sau Restaumatic.com. Acest termen include site-ul web, fila Meniu activ, serviciul QR Waiter și Aplicația mobilă, prin intermediul cărora Clientul poate plasa comenzi.
- Comanda - este o acțiune juridică efectuată prin intermediul Sistemului Informatic, în cadrul căreia Clientul își exprimă intenția de a achiziționa produsele și serviciile comandate, în conformitate cu descrierea și prețul acestora.
- Administrator de date cu caracter personal - Entitate parteneră: LA UZINA FOOD STORY SRL, Str. Uzinei, Nr. 13, SAD 1, CAM 2, Jud. Timis, 300314 Timisoara, RO, număr ID fiscal (NIP): 45577557,
- Entitatea care prelucrează datele cu caracter personal - Restaumatic S.R.L. cu sediul social Municipiul Oradea, Str. Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, Nr. 32, Județul Bihor, număr de identificare fiscală (CUI): 42353377, email: romania@restaumatic.com.
III Primirea și executarea comenzilor
- Condiția pentru utilizarea serviciilor Sistemului informatic este familiarizarea cu prezentul Regulament și acceptarea acestuia.
- Când plasează o Comandă, Clientul se angajează să furnizeze datele sale reale și complete solicitate de Sistemul Informatic și ia la cunoștință că plasează Comanda cu obligația de plată.
- Clientul poate plasa Comenzi în zilele și la orele specificate de Entitatea parteneră, prin intermediul Sistemului informatic.
- Entitatea parteneră își rezervă dreptul de a confirma plasarea comenzii și corectitudinea datelor prin telefon sau e-mail. În cazul în care nu se poate lua legătura cu Clientul, datele sunt incomplete, se suspectează că datele nu sunt reale, aparțin unor terți sau promoția aplicată nu este valabilă pentru Client, Entitatea parteneră are dreptul să anuleze Comanda, precizând motivul acestei acțiuni.
- Dacă Clientul a plasat o Comandă utilizând o promoție, o reducere de preț sau alte preferințe la care nu avea dreptul, acesta este obligat să plătească prețul integral. Entitatea parteneră are dreptul de a verifica dreptul Clientului de a achiziționa bunuri și servicii în condiții preferențiale în timpul procesării Comenzii.
- Entitatea parteneră și Procesorul au dreptul de a suspenda pe o perioadă determinată sau nedeterminată posibilitatea de a plasa noi comenzi de către Cumpărător în cazul în care acțiunile acestuia încalcă prevederile Regulamentului, afectează negativ reputația magazinului sau îi prejudiciază în alt mod.
- Vânzătorul nu exclude suspendarea temporară a furnizării serviciului de acces la site din motive independente de Vânzător și își rezervă dreptul de a suspenda temporar furnizarea serviciului menționat mai sus în cazul în care este necesară efectuarea de reparații sau întreținere a sistemelor de operare și în legătură cu necesitatea modernizării sau extinderii acestora.
IV Cerințe tehnice
- Pentru a beneficia de Serviciu, Utilizatorul și/sau Clientul trebuie să dispună de echipamente terminale adecvate (telefon, computer, tabletă) și de o conexiune la Internet.
- Informații detaliate privind politica de confidențialitate, în special utilizarea cookie-urilor, sunt incluse în Politica de confidențialitate disponibilă tuturor Utilizatorilor și/sau Clienților pe pagina: saycheesetm.ro.
- Condiția tehnică pentru utilizarea corectă a Sistemului și a serviciilor furnizate prin intermediul acestuia este deținerea unui dispozitiv final cu acces la Internet și un browser web de tip Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari în cea mai recentă versiune posibilă.
V Informații suplimentare privind comenzile plasate prin Internet
- Contractul între Client și Entitatea parteneră se consideră încheiat numai atunci când Entitatea parteneră confirmă Clientului că Comanda a fost acceptată pentru executare, precizând termenul de livrare sau de ridicare a Comenzii.
- Entitatea parteneră și Procesorul au dreptul de a anula Comanda confirmată în următoarele cazuri: a) încălcarea principiilor descrise în prezentul Regulament; b) defecțiuni, restricții tehnice sau organizatorice care împiedică sau îngreunează semnificativ executarea Comenzii; c) apariția lipsei de bunuri, mijloace sau produse adecvate pentru executarea Comenzii, pe care Entitatea parteneră nu a putut să o prevadă, în ciuda diligenței necesare; d) în cazul în care există îndoieli întemeiate că datele furnizate de Client sunt false, aparțin unor terți, Clientul nu are capacitate juridică în sensul dreptului civil sau din alte motive care țin de Client, care împiedică executarea Comenzii.
- Entitatea parteneră se obligă să publice imediat, în măsura posibilului, prin intermediul Sistemului Informatic, informații accesibile publicului cu privire la restricțiile existente sau imposibilitatea executării Comenzilor..
- Entitatea parteneră confirmă acceptarea Comenzii pentru executare afișând Clientului informația corespunzătoare pe ecranul dispozitivului pe care Clientul a efectuat Comanda. În plus, Clientul va primi un mesaj corespunzător prin e-mail sau SMS. Executarea de către Entitatea parteneră a uneia dintre acțiunile menționate mai sus este echivalentă cu transmiterea efectivă către Client a confirmării acceptării Comenzii pentru executare.
- Termenul de livrare indicat trebuie considerat ca fiind estimativ, iar depășirea acestuia cu până la 80% nu este considerată o încălcare a contractului și nu constituie motiv pentru reclamații.
- Entitatea parteneră își rezervă dreptul de a bloca posibilitatea de a adăuga în coș și de a achiziționa prin intermediul Sistemului informatic băuturi alcoolice, băuturi energizante și produse din tutun, precum și alte produse a căror vânzare la distanță poate fi restricționată sau interzisă în temeiul legislației în vigoare. În cazul încercării de a adăuga astfel de produse în coș, Sistemul informatic poate împiedica adăugarea acestora sau poate bloca posibilitatea de a plasa o Comandă care conține aceste produse.
- Vânzarea produselor menționate la punctul 6 de mai sus prin intermediul Sistemului Informatic este posibilă numai pentru persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani. Prin plasarea unei Comenzi care conține produsele menționate la punctul 6 de mai sus, Clientul declară că este major.
- Entitatea parteneră își rezervă dreptul de a verifica vârsta Clientului și/sau a persoanei care preia Comanda care conține produsele menționate la punctul În acest scop, furnizorul sau angajatul Entității partenere poate solicita prezentarea unui document de identitate valabil cu fotografie care să confirme identitatea Clientului și/sau a persoanei care ridică Comanda, pentru a verifica dacă persoana respectivă este majoră.
- În cazul în care se constată că persoana care preia marfa menționată la punctul 6 este minoră sau nu poate dovedi majoratul, Entitatea parteneră are dreptul să refuze livrarea mărfii menționate mai sus și să anuleze Comanda în partea care se referă la mărfurile menționate la punctul 6.
- Vânzarea de alcool de către Entitatea parteneră se efectuează la adresa Entității partenere, care, permițând comandarea online a alcoolului, declară că deține autorizație pentru vânzarea de alcool.
- Clientul care Comandă alcool prin intermediul Sistemului Informatic este obligat să ridice alcoolul personal. Clientul are posibilitatea de a desemna un împuternicit care să ridice alcoolul în numele său.
- Persoana împuternicită de Client pentru ridicarea alcoolului trebuie să fie majoră, iar acordarea împuternicirii este o condiție obligatorie pentru executarea comenzii. Persoana împuternicită este obligată să prezinte un act de identitate, sub sancțiunea refuzului de a elibera Comanda.
- Reprezentantul Entității partenere poate fi un curier, care are obligația și dreptul de a verifica actul de identitate al Clientului pentru a verifica dacă acesta este major.
- Entitatea parteneră și Agentul nu sunt responsabili pentru acțiunile sau omisiunile Curierului în legătură cu împuternicirea acordată și livrarea alcoolului.
- Partenerul și Agentul nu sunt responsabili pentru utilizarea abuzivă a produselor menționate la punctul 6 de către Client sau reprezentantul său, precum și pentru daunele rezultate din consumul acestora. Clientul, prin efectuarea comenzii, declară că este conștient de efectele nocive ale consumului excesiv de alcool și că îl consumă pe propria răspundere.
VI Modalități de plată
- La plasarea comenzii, Clientul alege una dintre formele de plată disponibile: numerar, card prin terminalul de plată al Entității partenere/furnizorului sau plată prin internet (denumită în continuare „plată online”). Prețurile produselor nu includ costurile de livrare.
- Costurile comenzii sunt adăugate la prețul comenzii și depind de metoda de livrare aleasă și de adresa de livrare. Informațiile privind costurile de livrare sunt afișate în coș înainte de plasarea comenzii.
- Entitatea parteneră își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor oferite, cu condiția ca modificările de preț să nu se aplice comenzilor deja plasate și confirmate pentru execuție.
- Achiziunea de către Client a sumei datorate prin intermediul plății online către Procesor este echivalentă cu îndeplinirea obligației Clientului față de Entitatea parteneră.
- În cazul efectuării plății prin intermediul plății online, Entitatea parteneră acceptă Comanda pentru executare numai după ce Procesatorul confirmă primirea fondurilor. Documentul care confirmă înregistrarea fondurilor în contul Clientului nu este suficient. În cazul în care Entitatea parteneră anulează Comanda plătită prin intermediul plății online, Procesatorul, la cererea Entității partenere, va efectua rambursarea plății.
- Solicitarea de rambursare a plății de către Procesator va avea loc în termen de cel mult 72 de ore, cu mențiunea că zilele nelucrătoare pot prelungi acest termen, de la data primirii de către Procesator a informației privind anularea Comenzii și a instrucțiunilor de rambursare a fondurilor. Data rambursării este data la care Procesatorul transmite instrucțiunile de rambursare a sumei datorate către Operatorul de plăți.
- În cazul în care Clientul plasează o Comandă cu plată în numerar, Entitatea parteneră este responsabilă pentru rambursarea fondurilor, iar Procesorul nu este responsabil pentru efectuarea rambursării de către Entitatea parteneră.
- Procesorul, în calitate de partener al Operatorului Sistemului de Plăți Online, și Operatorul Sistemului de Plăți Online își rezervă dreptul de a refuza procesarea plăților efectuate de Client, în special în cazul apariției unor îndoieli cu privire la legalitatea tranzacției pentru care se efectuează plata sau cu privire la legalitatea plății în sine. Din motivele menționate mai sus, procesatorul sau operatorul sistemului de plăți online poate refuza acceptarea plății.
- Procesorul și Operatorul Sistemului de Plăți Online nu sunt responsabili pentru întârzierile în transferul plăților sau răspunsurilor de autorizare, cauzate de motive apărute după ce Clientul a dat instrucțiunile de plată, precum și pentru neexecutarea și întârzierea transferului fondurilor datorate sau verificarea datelor, în special cauzate de furnizarea de către Client a datelor incorecte sau incomplete, care împiedică efectuarea tranzacției de plată, precum și pentru întârzierile care rezultă din alte evenimente independente de Procesor sau Operatorul Sistemului de Plăți Online.
- Entitatea parteneră va emite Clientului documentele corespunzătoare care confirmă efectuarea vânzării în termenul prevăzut de lege.
- În cazul întrebărilor sau nelămuririlor, Clientul trebuie să contacteze Entitatea parteneră prin telefon sau e-mail.
VII Livrare
- Partenerul nu este răspunzător pentru întârzierea livrării din motive care țin de furnizor sau de Client, rezultând dintre altele din indicarea unei adrese de livrare incorecte, absența Clientului la adresa indicată în Comandă.
- În cazul în care Comanda nu este ridicată de Client (în cazul în care a fost aleasă livrarea prin curier sau ridicarea personală la data stabilită) din motive imputabile Clientului, Entitatea parteneră își rezervă dreptul de a percepe Clientului costurile de livrare și depozitare a Comenzii.
- Riscul pierderii accidentale sau deteriorării mărfurilor trece la Consumator în momentul preluării Comenzii de către Consumator (sau de către o terță persoană indicată de acesta - alta decât curierul). În cazul în care Clientul este un Antreprenor, riscul trece la acesta în momentul livrării Comenzii către furnizor.
VIII Dreptul de retragere din contract de către Client - se aplică Consumatorilor
- Consumatorul care a încheiat un contract la distanță sau în afara spațiului comercial al întreprinderii are dreptul, în termen de 14 zile de la intrarea în posesia bunului, să se retragă din contractul de vânzare, fără a preciza motivul.
- Excepțiile de la dreptul de retragere din contract, menționate la punctul 1 de mai sus, sunt prevăzute în Legea privind drepturile Consumatorilor. Consumatorul nu are dreptul de a retrage contractul de vânzare, în special în cazul contractelor care au ca obiect un produs care se deteriorează rapid sau are o perioadă scurtă de valabilitate, precum și un produs fabricat în conformitate cu specificațiile individuale ale Clientului, conform specificațiilor furnizate de acesta.
- Pentru a beneficia de dreptul de retragere din contract, Consumatorul este obligat să informeze Entitatea parteneră printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, prin scrisoare, e-mail). Consumatorul are dreptul să utilizeze modelul de formular de retragere din contract care constituie Anexa nr. 2 la prezentul Regulament. Declarația de retragere din contractul de vânzare trebuie trimisă înainte de expirarea termenului de retragere, la adresa sau adresa de e-mail a Entității specificate în punctul I din Regulament. Trimiterea declarației menționate mai sus poate fi combinată cu returnarea fizică a produsului.
- În cazul retragerii efective din Contractul de vânzare, Partenerul comercial rambursează Consumatorului toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului (cu excepția costurilor suplimentare legate de modalitatea de livrare aleasă de Consumator, alta decât cea mai ieftină modalitate de livrare obișnuită oferită de Partenerul comercial), fără întârziere, și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației Consumatorului de retragere din Contractul de vânzare. Produsul trebuie returnat la adresa Entității partenere indicată la punctul I din prezentul Regulament.
- Rambursarea plății se va efectua utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul acceptă în mod expres o altă metodă de rambursare care nu implică costuri suplimentare pentru acesta. Partenerul poate suspenda rambursarea plății până la primirea produsului sau până la furnizarea dovezii de returnare a produsului, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc mai întâi.
- Consumatorul suportă costurile returnării produselor și răspunde pentru diminuarea valorii produsului rezultată din utilizarea acestuia într-un mod diferit de cel necesar pentru constatarea naturii, caracteristicilor și funcționării produsului.
IX Proprietate intelectuală și licențe
- Aspectul Sistemului informatic, conținutul și codul sursă sunt protejate de legile poloneze și internaționale privind drepturile de autor.
- Descărcarea conținutului din Sistemul Informatic și copierea acestuia sunt permise exclusiv pentru uz personal, în scopul unei mai bune familiarizări cu informațiile.
- Nicio parte a Sistemului Informatic, inclusiv prezentul Regulament, nu poate fi difuzată și/sau reprodusă fără știrea proprietarului.
- Este interzisă copierea, distribuirea, modificarea sau utilizarea în alt mod a conținutului Sistemului informatic și al magazinului online fără acordul prealabil scris al Entității partenere sau al Procesorului.
X Neconcordanța mărfurilor cu contractul - reclamații
- Entitatea parteneră livrează produsele în conformitate cu contractul. În cazul în care produsele nu sunt conforme cu contractul, Entitatea parteneră răspunde în fața Consumatorului pentru aducerea acestora în conformitate cu contractul, în temeiul dispozițiilor legea privind drepturile Consumatorilor. Reclamațiile referitoare în special la Comenzi, Oferte prezentate, Livrări trebuie adresate direct Entității partenere. Procesorul nu examinează reclamațiile referitoare la serviciile prestate de Entitatea parteneră.
- Entitatea parteneră va examina cererea fără întârziere, în termen de cel mult 14 zile de la data primirii acesteia.
- Reclamația trebuie să conțină datele de identificare ale Clientului, numărul de telefon, adresa de e-mail, data plasării comenzii, data livrării comenzii, adresa de livrare indicată, numele de utilizator al Clientului și o descriere detaliată a obiecțiilor formulate.
- Reclamațiile privind serviciile prestate de Entitatea parteneră trebuie trimise prin intermediul adresei de e-mail la adresa Caius.tarina@icloud.com sau în scris la adresa Entității partenere indicată la punctul I.
- Dacă datele sau informațiile furnizate în reclamație sunt incomplete sau, pentru a obține explicații complete, Entitatea parteneră și/sau Procesatorul solicită completarea acestora, înainte de examinarea reclamației. Termenul de examinare a reclamației se prelungește până la completarea datelor de către Clientul care a depus reclamația.
- Reclamațiile privind serviciile prestate de Procesor trebuie trimise prin e-mail la adresa romania@restaumatic.com sau în scris la adresa sediului Restaumatic.com, tj. Restaumatic S.R.L., cu sediul social Municipiul Oradea, Str. Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, Nr. 32, Județul Bihor.
- Consumatorul are dreptul de a recurge la căi extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de exercitare a drepturilor. Informații detaliate cu privire la posibilitățile menționate mai sus, inclusiv informații despre procedurile în vigoare, sunt disponibile la sediile și pe site-urile web ale consilierilor pentru protecția Consumatorilor, inspectoratelor de inspecție comercială și la adresa indicată a site-ului web al autorității pentru protecția concurenței și a Consumatorilor.
XI Adăugarea de opinii/comentarii
- Entitatea parteneră oferă Clientului posibilitatea de a evalua executarea contractului și livrarea, în special prin acordarea de opinii.
- Opiniile sunt vizibile public, împreună cu numele Clientului.
- Numele este preluat din Comanda plasată de Client.
- Prin adăugarea unei opinii, Clienții declară că sunt conștienți de faptul că opiniile nu sunt anonime.
- Opinia poate fi ștersă în orice moment de către Client. Pentru aceasta este necesar să se trimită un e-mail la adresa de e-mail a Entității partenere.
XII Protecția datelor cu caracter personal
- Administratorul datelor personale ale Clienților/Utilizatorilor este Entitatea parteneră.
- Informații detaliate privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clienților sunt disponibile în Politica de confidențialitate, accesibilă în secțiunea corespunzătoare de pe pagina web a magazinului.
XIII Descrierea riscurilor
Entitatea parteneră și Procesorul informează cu privire la riscurile specifice asociate utilizării de către Utilizatori și Clienți a serviciilor furnizate electronic de către Entitatea parteneră și Procesor în cadrul utilizării serviciilor electronice. Informațiile se referă la riscurile pe care Entitatea parteneră și procesatorul le identifică ca riscuri potențiale, care trebuie luate în considerare în ciuda sistemelor de securitate care protejează infrastructura împotriva accesului neautorizat al terților: 1. posibilitatea de a primi spam, adică informații publicitare (comerciale) nesolicitate transmise pe cale electronică, 2. posibilitatea de acțiune a programelor dăunătoare (malware, viermi informatici) în mediul de rețea, răspândite prin replicarea codului, 3. posibilitatea de a încălca măsurile de securitate pentru a obține informații personale și confidențiale în scopul furtului de identitate, prin trimiterea de mesaje electronice false care seamănă cu mesaje autentice, 4. posibilitatea interceptării ilegale a convorbirilor telefonice prin utilizarea unui program informatic destinat interceptării și eventualei analize a datelor care circulă în rețea (spyware), 5. instalarea software-ului utilizat pentru utilizarea Serviciilor din surse altele decât cele autorizate de Furnizorul de servicii, care, în ciuda măsurilor luate pentru a minimiza posibilitatea de a pune la dispoziție versiuni modificate de terți ale software-ului, poate conține software rău intenționat.
XIV Dispoziții finale
- În cazurile care nu sunt Reglementate de prezentul Regulament, se aplică dispozițiile legale în vigoare.
- Partenerul sau Procesatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament. Toate contractele încheiate înainte de data intrării în vigoare a noului regulament sunt executate în baza Regulamentului care era în vigoare la data încheierii contractului. Modificarea regulamentului intră în vigoare în termen de 7 zile de la data publicării acestuia pe site-ul web. În cazul în care Clientul/Utilizatorul nu acceptă noul conținut al Regulamentului, acesta este obligat să informeze Entitatea parteneră cu privire la acest fapt.
- În cadrul utilizării Serviciilor, este interzisă furnizarea de către Utilizator și Client a conținutului cu caracter ilegal, inclusiv: a) informații și date prelucrate într-un mod care creează un risc de încălcare a securității informatice sau a stabilității Sistemului; b) informații care încalcă drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv drepturile de autor și drepturile asupra mărcilor comerciale ale Entității partenere și ale Procesorului sau ale terților; c) alte informații și date care încalcă dispozițiile legale imperative.
- Entitatea parteneră este răspunzătoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului, dar în cazul contractelor încheiate cu Clienții/Utilizatorii care sunt Antreprenori, Entitatea parteneră este răspunzătoare numai în cazul prejudiciului cauzat intenționat și în limita pierderilor efectiv suportate de Clientul/Utilizatorul care este Antreprenori. Regulamentul nu exclude, nu limitează și nu are scopul de a exclude sau limita orice drepturi ale Clientului care este Consumator, care îi revin în temeiul dispozițiilor legale imperative. În cazul unui conflict între prevederile Regulamentului și dispozițiile legale imperative care conferă drepturi Consumatorului, aceste dispoziții prevalează.
Anexe: Informații privind dreptul de retragere din contract; Formular de renunțare la contract.
ANEXĂ nr 1 la Regulament
Cumpărătorul care este Consumator și persoana care desfășoară o activitate independentă și efectuează o achiziție care nu are legătură cu activitatea economică desfășurată poate renunța la contract în termen de 14 zile de la primirea coletului fără a preciza motivul. În acest caz, îți vom rambursa toate plățile primite de la tine.
Pentru a renunța la achiziție, informează Entitatea parteneră despre decizia ta, completând Formularul de renunțare la contract. Poți utiliza modelul de renunțare la contract, care se află în anexa la Regulament. Trimite coletul la adresa Entității partenere.
ATENȚIE!
Dreptul de retragere nu se aplică în cazul următoarelor contracte:
pentru prestarea serviciilor, dacă serviciul a fost prestat integral cu acordul dvs. expres;
în care prețul bunului depinde de fluctuațiile pieței financiare, asupra cărora nu avem control și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contract;
în care obiectul prestării este un bun neprefabricat, produs conform specificațiilor dumneavoastră sau destinat satisfacerii nevoilor dumneavoastră individuale;
în care obiectul prestării este un bun care se deteriorează rapid sau are o durată de valabilitate scurtă;
în care obiectul prestării este un bun livrat într-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
în care obiectul prestării sunt bunuri care, după livrare, din cauza naturii lor, sunt inseparabil legate de alte bunuri;
în care obiectul prestării sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după expirarea unui termen de 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței, asupra cărora nu avem control;
în care obiectul prestării sunt înregistrări audio sau video sau programe informatice livrate într-un ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, dacă prestarea serviciului a început cu acordul tău expres, înainte de expirarea termenului de renunțare la contract.
ANEXĂ nr 2 la Regulament
FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT ȘI RETURNARE A MĂRFURILOR
Nume și prenume
Adresă
Adresă de e-mail, număr de telefon
În numele meu, declar că: Renunț la contractul de vânzare încheiat cu Entitatea parteneră la data de __________________ și returnez produsele menționate mai jos. Cunosc condițiile de returnare a produselor în acest mod, specificate în Regulament și în legislația în vigoare.
Data primirii mărfii: ____________________________________________ Numărul documentului de vânzare (bon de casă sau factură cu TVA): _____________________________
Bunuri returnate:
Declar că produsul returnat este în stare neschimbată și nu a fost utilizat.
Data și semnătura lizibilă a Clientului
Returnarea produselor (împreună cu formularul) trebuie efectuată la adresa Entității partenere.
Stare la 2025-09-09